lördag, november 11, 2006

Star trek

Jag har inte bloggat sen i torsdags då jag var så bakfull att jag kunde dö.

Sen dess har jag varit i Malmö och letat efter ett par nya kängor och en vinterjacka utan att hitta något.
Jag har även festat hemma hos Ix utan att dricka något. Vi firade min namnsdag, typ. Ix, däremot, festade riktigt bra för min ära och idag har han fått lida dubbelt. :)
Tack.

Själv har jag i princip bara suttit inne och sett på star trek hela dagen. Sen har jag blivit dålig i magen och fiser som en ko. Det började med att jag fes jättemycket och till slut hade fyllt rummet så mycket att min näsa hade vant sig med doften. Därefter gick jag ut i köket för att hämta något att äta och när jag kom tillbaks till mitt rul 5 minuter senare så kände jag dofter som jag knappt trodde fanns. Sen har det bara blivit värre... Jag kan nu känna doften på varje ny fis. alltså håller de på att bli värre och värre. Jag lovar att hålla er uppdaterade angående min fisstatus senare...

Pözz

4 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Jag skall aldrig mer dricka.

00:55  
Blogger JK skrev...

Jag ska aldrig mer läsa Martins blogg.

22:11  
Blogger skabbmannen skrev...

I live upstairs from you. I guess you've never seen me before.

17:40  
Blogger shagofax skrev...

Jag ska aldrig mer äta. Man blir bara fet hela tiden...

Nån som har godis?

18:48  

Skicka en kommentar

<< Home