onsdag, november 01, 2006

En helt vanlig dag med snöstorm

Och eftersom jag var rädd att tågen skulle ställas in och grajjor så stack jag tidigare från skolan. Just som när stormen var som värst. När jag kom innanför dörren så slutade det i princip att storma helt.
Nåväl. Så kan det gå.
Jag har faktiskt räknat lite hemma...


Huvudet trycker som ett skruvstäd. Är det fortfarande lågtryck? Eller håller jorden på att gå under på annat sätt?

Borgarna höjer visst sin egen lön med upp till 50% i Staffanstorp. Jag vet inte om jag tycker att det är rätt. Men jag hade nog försökt göra något liknande själv om jag kunnat. :)

På fredag ska jag, Johan och Jenny åstad till Köpenhamn och shoppa kläder. Jag har blivit alldeles för seriös för mitt eget bästa.

på lördag till söndag är det hajk med Lurvas. Får hoppas att det inte regnar eller blåser så mycket då. Någon som har ett trangiakök att låna ut?

star Trek.

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Det går över när du gifter dig skall du se.

01:29  

Skicka en kommentar

<< Home