måndag, oktober 16, 2006

Platt 15" skärm

Jag hittade en platt 15" skärm i återbruksrummet igår... Glapp i strömsladden... 1024 @ 60Hz...
Vad är det för fel på dagens människor egentligen, när de börjar slänga saker som egentligen fungerar?

Imorgon ska jag skriva prov i byggnadsmaterial. Det kan i princip gå hur som helst... Jag vet ganska exakt vad jag ska svara om hon skriver en tenta som liknar de gamla tentorna... Men hon är en sådan som byter ut ganska mycket och då lär jag ha svårare för att klara av den.

I morse gick jag förbi en kladdig bajshög i trappan på knutpunkten i Helsingborg. Det var inte den "utetrappan" som alla har tillgång till dygnet runt utan det var den trappan som är inne i huset och som endast är öppen vid vissa tidpunkter. Vad tänker människor med egentligen?
Får mig att tänka på den gången då jag åkte pågatåg hem från Malmöfestivalen för bra längesen då det låg en bajskorv PÅ toalocket.
Jag måste nog säga att jag verkligen hatar människor!

Jag är nervös inför tentan imorgon. Det är ett tecken på att jag kunde ha läst på/räknat mera.


Jag har tänkt på en sak... Mitt bloggande är nog mer som en form av dagbok. Är det meningen att det ska vara så? Ska man inte skriva om viktiga världshändelser och politik och sånt..



Thomas Öberg:
"...Vi ska returnera det här era förbannade fiskätande loosers från Sverige, era köttbullspajätande loosers från england, nu blir det istället för musik; förvirring!"

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

learn2quote
Det stavas loser. Loose betyder nånting annat.

08:51  

Skicka en kommentar

<< Home