söndag, oktober 08, 2006

Jag är fortfarande mätt

Emma hade examensfest igår. Bjöd på en massa mat, kex, ost, dricka, chips o.dyl. Hon är den första av oss som började ungefär samtidigt som har tagit examen. Min ursäckt är att jag har hoppat av och bytat utbildning.
Jag är fortfarande mätt. Det är kanske därför som jag inte känner mig särskilt bakis. Kommer väl senare på dagen. Och så fiser jag oändligt mycket... Fast än så länge luktar dom inte.
Jag hade tagit med mig min mat.stat. bok för att jag tänkt plugga lite i bilen dit och/eller hem. Det blev inte så mycket av det så klart.

Denna veckan måste jag verkligen ta tag i allt pluggande som bara finns. Jag ska satsa allt jag har på matstatten.
Samtidigt så ska vi nog ta upp våran båt i veckan.

2 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Vad är det jag hör?

Har Emma redan tagit examen?

Håkan

22:01  
Blogger shagofax skrev...

Inte den Emma... Tollarpsemma...

06:25  

Skicka en kommentar

<< Home