tisdag, oktober 03, 2006

Fiskfrikadeller


Idag åt jag frikadeller för första gången som jag kan minnas... Frikadeller är "kokta köttbullar, oftast av kalv." enligt www.coop.se .... Jag måste erkänna att jag nog inte tillagade dem rätt eller hade rätt tillbehör till. Men det var faktiskt inte särskilt gott...
Nästa gång ska jag nog fixa nån sorts soppa till eller pasta av nåt slag... Jag vet inte. Nån som har tips?

I dag har jag och Jalmar suttit och räknat en massa byggnadsmaterial. Det gick rätt så bra ty vi kollade inte så mycket i facit. Vi har även konstaterat att det är en vecka kvar tills vi ska presentera vårt arbete i visuell kommunikation. Det var där jag gjorde en mölla. Fy fan.
Om någon vill beställa ritningar och sånt så kostar det ca: 7000... :)

Tja, för övrigt så händer det inte särskilt mycket... Ska förhoppningsvis ganska snart komma in i tentapluggandet och dyligt...

2 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Nä nu måste jag faktiskt skälla ut dig lite. Aldrig ätit frikadeller tidigare!? Dubbel-v TE f? Frikadeller och grönkålssoppa med kokt ägg och knäckemacka med ost är fan det godaste som finns! Skäms!

20:09  
Blogger skabbmannen skrev...

Dessutom gör taket på möllan mig helt yr i huvudet. Det är nånting som inte stämmer med det. Värsta Escher-konstruktionen. Gah!

Och så heter det dylikt.

20:13  

Skicka en kommentar

<< Home