onsdag, september 20, 2006

Ca: 7 timmars mat.stat.

Ja, efter det så måste man ju bara klämma en öl... Och denna gången blev det ju också verkligen bara EN öl... Ty jag var tvungen att sticka hem och tvätta...

Om borgarna håller sitt vallöfte om att höja priset på skånekortet så är nog sannolikheten ganska stor att jag tar och flyttar till den däringa staden Helsingborg... Då kan jag vara ute lite längre, fast att hamna i en stad utan kompisar utan bara klasskompisar låter egentligen inte så kul...
Vi får se.

2 Comments:

Blogger Tuffeuffe skrev...

du är en usel människa, ingen, jag säger INGEN avbryter ett framgångsrikt öldrickande för att gå hem och tvätta, eller för att de ska tvätta i morgon. Jag skäms över dig!

13:28  
Blogger shagofax skrev...

Ja, vem fan skämms inte över mig?

18:59  

Skicka en kommentar

<< Home