lördag, september 16, 2006

Plåga ungdjävlar

Jag tänkte ta ut alla mina agretioner i helgen på några "oskyldiga" ungdjävlar...
MYSKIO är en hajk i sjöbo för patrullscouter. De går en runda på natten där deras huvudmål är att smuggla en liten "sak" genom rundan... Mitt huvudmål är att överfalla, slå, döda, riva och ta grajjen från ungdjävlarna...
frågan är bara om man inte är för gammal för sånt här. Jag kan ju knappt minnas när jag senast var uppe en hel natt. Jaja, jag överlever nog alltid...

puss på er.

4 Comments:

Blogger Tuffeuffe skrev...

Det kan du visst minnas, enda skillnaden är att man aldrig är det nykter numera!

13:18  
Blogger shagofax skrev...

Alltså minns jag inte.

15:02  
Anonymous Anonym skrev...

Scouterna är bara en front för smutsig koppleriverksamhet.

19:07  
Blogger shagofax skrev...

Ja, fan... När de minderåriga kommer till köttmarknaden så är det inte bra...

13:57  

Skicka en kommentar

<< Home