torsdag, september 07, 2006

Ingenting

Nä jag ska inte snacka om bob hunds demoskiva som de släppte för några år sedan utan jag tänkte berätta vad för intressant som har hänt i mitt liv...

Ointressanta saker har det hänt mycket mer av. T.ex. har jag börjat en ny flumkurs med Björn och Ix om "konsumentelektronik".
Jag har varit ute och sprungit två dagar i rad... Dock inte idag. Fan, man märker ju ingenting på magen, hmmm... Hur många gånger behövs det?
Sen har jag börjat bli lite sjuk. Har ont i halsen och imorgon kommer jag troligtvis börja hosta.
Skolan går skapligt. Jag ligger ungefär i fas förutom ett eller två tal...
Imorgon börjar helgen. Antingen ligger jag i min säng eller så ska jag ta och dricka sprit och hålla käften.
Det är nästan fullmåne ikväll och just från mitt fönster ser den jättevacker ut.