lördag, september 02, 2006

Blekingska

Förfest på pubben här under. Och sen några snabba (billiga) öl uppe på mitt rum och sen bar det av.
Linus spydde utanför ingången men kom ändå in... :) Jag kom in på mitt gudrunkort som gällde förra terminen. :)

Sen blev det jävligt tryckt stämmning när vi stod framme och dansade och Ix råkade stöta mot nån kille. Men det löste sig och det blev inget slagsmål så ni behöver inte oroa er... :)
Sen blev det dans och jag pallade ju inte. Men Ix däremot lycades ragga upp två nystudenter. Jag fixade så att han fick den enes telefonnummer. Dock verkar nummret gå till någon i Solna. :)
Linus var deppig och snackade om att raka av allt sitt hår.
Sen gick jag och Ix hem och såg ett star trek avsnitt och litta porr och till slut så somnade vi lite mysigt tillsammans.

Idag är det dags för ett nytt larm. In i dimman... Jackis har inflyttningsfest och DU! är bjuden...

1 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Jag är bakfull och sugen på bacon, men min bacon är slut. Livet är hårt.

14:01  

Skicka en kommentar

<< Home