fredag, augusti 25, 2006

Storstädning deluxe

Ja, har till och med tvättat fönstren... Det är första gången på snart tre år... Om exakt en vecka har jag bott här i tre år!!! Man kanske skulle ha litta inflyttningsfest. Eller bara blir full för sig själv. Det är nästan bättre.
Jag lyckades få undan 50-tals hyllan och cd-stället... Nu har jag fler kvadratmeter att slänga skräp på... Hittade även en massa gamla papper och saker som jag har sorterat och slängt det mesta av...
Och jag har fått golvyta! Nu har jag säkert 2,5kvm golv istället för som innan då jag hade 1kvm...

För övrigt är det vackert väder nu och klockan 13.00 ska jag vara utanför matteannexet och vänta med ölen på Ix... Ikväll blir det suppeslag (eller som swisch hade sagt: "larm" ).
Ska även försöka dricka upp den däringa halva flaskan punsch som jag har haft stående sen karnevalen då min bror lämnade den här...
Vi ska eventuelt bege oss inåt malmöfestivalen också... Även om det är en skitfestival och skitstad. Bara slagsmål och brats överallt!

3 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

ursäkta?!? vad sa du?!? Malmö som är en så fin stad. Och här finns inte BARA brats!

12:38  
Anonymous Anonym skrev...

glömde skriva under men du kanske kan gissa vem det är...puss / Emma

12:40  
Anonymous Anonym skrev...

Jag håller med Martin. Jävla skitstad och jävla skitfestival. Och visst var det brats som sprang in i mig så att jag tappade mitt mineralvatten igår, tro inget annat. Fy fan!

Hoppas det blir mer ös hos Johan ikväll. Jag är laddad. Välkomna!

12:35  

Skicka en kommentar

<< Home