lördag, augusti 19, 2006

Magen

Efter en lyckad fest med öl, bananapa, jelzin vodka m.m. så mår jag som jag förtjänar...
Det bubblar, fräter, fräser och luktar från magen...

Nu har jag hittat en båt i stockholmstrakten som bortskänkes mot avhämtning. Jag måste nog säga att jag är intresserad av den även om det blir en massa extraarbete. Dock blir det ju lite jobbigt att båten ligger så långt borta... Får hoppas han svarar på mitt mail och att det löser sig på nåt smidigt sätt. Drömma kan man väl alltid, eller?

3 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Hade du verkligen velat ha den hade du ringt. Mail är ju osäkert till tusen.

10:57  
Blogger shagofax skrev...

Jepp. Det stämmer nog.

13:20  
Blogger Tuffeuffe skrev...

Har din båt sjunkit för sista gången nu? Du borde kanske lagt mindre tid på seglingkurser och istället focuserat på sjöräddning och läcktätning...

11:14  

Skicka en kommentar

<< Home