fredag, augusti 18, 2006

Bra förberedd

Så här bra förberedd har jag aldrig varit innan en skolstart förr. Det är lite drygt en vecka kvar tills jag börjar den 28:e augusti. Jag har redan i sommar ansökt om studiemedel från CSN och fått det beviljat så nu ska jag bara lämna in studieförsäkran och sen får jag pengar i ett år till...
Jag har även varit på biblioteket tidigare i sommar och lånat all kurslitteratur för första läsperioden.
Idag var jag hos försäkringskassan och sökte bostadsbidrag.
Fy fan... Det kommer kanske bli nånting av mig. En fet platschef som alla avskyr...

Någon som vill köpa ett högtalarpar förresten? Det är den svarte på bilden och en till likadan. 10" Pyramid element. Bra ljud. Dock lite essig i diskanten om man drar på mycket... BILLIGT!
Ett mixerbord kan ingå se tidigare post...

1 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Fy fan vilken jävla skitblogg du har. Jag hatar dig och allt vad du står för.Jävla fittkuk! Fan vad jag hatar dig!!! Dra åt fanders!!!!

03:05  

Skicka en kommentar

<< Home