torsdag, augusti 24, 2006

Cykeltur till Lomma

Ja, jag vaknade idag också... Men denna morgon var det inte bara barnens skrikande, gråtande och slamrande som väckte mig... Utan även en stor sol som värmde rakt in genom fönstret på mig. Så jag bestämde mig för att cykla till Lomma. Mest för att jag är fet, men även för att snacka med hamnfogden om vinterförvaring för min båt. Där var öppet mellan 8 - 12 och jag hittade ju inte dit direkt utan gick och kollade på båtar så det sket sig...

Sen cycklade jag tillbaks och när jag väl var hemma så upptäckte jag att jag fortfarande var fet.

Varför är den största delen av min bekantskapskrets vita (skåningar) som är lite feta? Är jag rasist eller nåt sånt? Är alla skåningar lite feta? Ja, man kan tänka på mycket, det kan man...

3 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Jag hoppas verkligen att jag inte tillhör större delen av din kompiskrets! Jag är fan från STOCKHOLM! NEGER! OCH SMAL!!! Påstår du annat så blir det fan stryk imorgon kl 13.00.

21:08  
Blogger shagofax skrev...

Det blir stryk!

21:29  
Blogger Tuffeuffe skrev...

Du känner vita feta snubbar som inte är från skåne!

09:23  

Skicka en kommentar

<< Home