lördag, augusti 26, 2006

Fäll ner ringen!!!

Jag förstår inte det däringa med att tjejer vill att killarna ska fälla ner ringen efter sig... Om vårt samhälle hade varit någorlunda jämställt så hade väl killarna då tyckt att tjejerna ska fälla upp ringen efter sig!!!
Själv står jag på en tredje sida då jag tycker att man ska fälla ner locket efter sig... Annars kan man ju tappa saker som faller ner i toastolen...

För övrigt så var jag på mamöfestivalen i fredags och fick tårgas i mig... Dock inte särskilt mycket men det stack till lite i halsen...

Och igår var det inflyttningsfest hos Johan och Jenny. Förfest med Tillbaka till framtiden...
Och idag mår min mage pyton...

Sen ska väl iaf hela LTH börja skolan imorgon. Ja, då var det dags...

1 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Jag tycker också att man skall fälla ner locket. Det ser dessutom mycket trevligare ut.

16:36  

Skicka en kommentar

<< Home