måndag, augusti 28, 2006

Erkännandet

Jag måste nog erkänna att jag tycker att The Sounds nya skiva är bra. Den är snuskig, tuff och uppkäftig. Och så är hon väl litta snygg också. Fast samtidigt så puffar hon säkert...

Snart börjar jag skolan. De kurser jag ska läsa denna läsperioden är matematisk statestik, materiallära och visuell kommunikation. Jag är långt ifrån lika motiverad att läsa som jag var förra året. Då tyckte jag att det skulle bli skönt eftersom jag hade flängt runt hela sommaren... Äntligen skulle jag få lugn och ro i skolan, tänkte jag, och det fick jag. Nu har jag ju varit ledig hela sommaren...
Förra året tog jag ALLA poäng. Till och med 5 poäng extra som jag hade haft efter mig... Taktiken i år blir nog att satsa stenhårt på matten för då kommer nog det mesta andra följa med automagiskt, eller?
Taktiken innehåller även att jag ska raka mig ikväll eller imorgon.
Får även hoppas att jag lyckas få med någon att segla till helgen. Jag är sugen som fan!

F.ö. måste jag väl lägga till några andra band som jag tycker är bra lite mer seriöst: bob hund, kommissarie roy, peps persson, björns vänner, cornelis vreeswijk, christian kjellvander m.fl.
Min musikstil är skånska... Sug på den!

4 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Du borde börja med att satsa lite extra på svenskan tycker jag. Matematisk statistik heter det. Jävla tomelillabo.

Dessutom tog jag min fysik, hurra!

12:01  
Blogger Tuffeuffe skrev...

Du är slut, i princip alla de där banden är såna som jag hellre dömer mig till livstids nackskott än lyssnar på!

09:21  
Anonymous Anonym skrev...

Om din musiksmak ar skanska sa borde Joddla med Siv sta overst pa listan.... ett mer skanskt band far man fanimej leta efter!

20:40  
Blogger shagofax skrev...

Joddla är bra... Men de är inte överst...

23:36  

Skicka en kommentar

<< Home