tisdag, september 05, 2006

Hate to say I told you so?

Nä, det gör jag nog inte...
Men jag sa faktiskt att det skulle bli panik i tvättstugan... Och följaktligen är den uppbokad i flera dagar framöver... Nåväl, terminen har bara börjat... Så vi får väl se hur det kommer att gå.

F.ö. är det tydligen "internationella dagen för de felfria och extremt snygga"... Och så ska jag visst skicka det SMS:et till alla i min mobil som passar på beskrivningen. Inte fan känner jag någon sådan, eller?
Jävla kräk att starta kedjebrev eller iaf fortsätta med dem...

7 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Fick du ett sånt sms eller varför visste du om det?

21:51  
Blogger shagofax skrev...

Jepp... Det var kräk som skickade skiten...

22:01  
Anonymous Anonym skrev...

Aha. Så Kräk var ett namn. Du får ju versalisera första bokstaven i så fall så man fattar när någon har ett vanligt substantiv till nick ifall man inte är insatt.

23:07  
Anonymous Anonym skrev...

Du känner ju mig! :) Puss / Emma

22:27  
Anonymous Anonym skrev...

Jag känner många Emmor. Dock ingen som jag till min vetskap skulle kunna klassificera som Kräk. Men det löser sig nog.

15:29  
Anonymous Anonym skrev...

haha jätteskoj! :( jag menade så klart att martin känner ju en som är felfri och väldigt extremt snygg....jag! :) .....eller...ehhhh..kanske inte... // Emma

19:05  
Anonymous Anonym skrev...

Aha, såklart. Jag är ju sämst.

19:03  

Skicka en kommentar

<< Home