onsdag, september 13, 2006

Bajs?

Så här två-tre veckor in i skolterminen märker jag (och kanske ni) att min bloggning börjar trappas av lite. Är det ett bra eller dåligt täcken?

Idag har jag fått ta igen den matten som jag skulle räknat i måndags... Så nu satt vi 4 timmar extra själva istället för 2 timmar med övningsledare... Jaja. Det var nog värt det, tror jag.
Men det är en jävla sol att hålla på och lysa och locka till öldrickande varje dag. Bajs.

Idag åt jag på city wok... Tänker alltid på det south park avsnittet där han säger "shitty wok" istället. Humor. När kommer det nya south park avsnitt, då?

F.ö. har jag fortfarande inte bestämt mig vad jag ska göra i helgen... Plåga ungdjävlar eller segla?

Jag borde gå ner två-tre cm... Får väl ut och springa idag igen...

1 Comments:

Blogger Tuffeuffe skrev...

Du behöver springa tur och retur Uppsala för att få någon effekt!

07:41  

Skicka en kommentar

<< Home