söndag, september 10, 2006

Brödet står på jäsning och jag är fet

Ja, idag är det den stora bakdagen. Frågan är om det blir lika gott som det blev förra gången då jag hade lite honung i också. Denna gången var nämligen honingen slut.

Jag var ute och sprang en runda i morse också. Men jag är fortfarande fet.

Igår var det fest i Magiska huset. Jag var ju sjuk så jag drack bara en öl och sen gick jag hem tidigt...
Dock så vaknade jag klockan 4.00 igen för att Moberg ringde. Han hade supit bort sig i Malmö och nu fanns det inga tåg som gick hem längre. Än så länge har inte kommit online på ICQ eller MSN så jag vet inte vad som hände...

Jag måste ner till Netto och köpa kantareller nu... mmm... stekta kantareller på nybakat bröd... Kan det bli bättre?

1 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Du måste steka/rosta brödet också.

12:23  

Skicka en kommentar

<< Home