fredag, september 08, 2006

Sjuk

Ja, allihopa, nu är det bekräftat att jag är sjuk. Jag har inte tagit tempen eller nåt sånt men jag är inte dum och förstår hur min egen kropp mår och fungerar...
Jag har lite feber, ont i huvudet och halsen...
Sen så börjar hostan komma också.

Så, nu är det bara chipspåsen, TV:n och jag som ska dela kvällen...

Jag har även tagit tummen ur och gått med i folkbåtsförreningen. Så nu kommer jag få medlemstidning och en massa info. När jag ändå var i tåget så tog jag tiden i akt och köpte pärmen med tips och trix...
Så, nu har jag väl snart en hel del läsning hoppas jag.
Får bara hoppas att Moberg får tummen i så att han inte slösar bort sina pengar hela tiden... Det kostar faktiskt en hel del att reparera en träbåt.

F.ö. är allting som vanligt... Tror jag. Valdebatten är igång jättemycket med folkpartiet i täten.