söndag, september 17, 2006

Jävla undgjävlar

I år så var det visst seniorerna i Sjöbos scoutkår (När jag skrev jävla ungdjävlar så menade jag dessa) som planerade hajken... Detta resulterade i att vi blev satta på en kontroll precis innan överfallet. När vi anmälde oss så hade vi specielt sagt att vi ville ha överfallet eller ingenting. Nu fick vi inte överfallet alltså sket vi i spindelnätet och så gick vi runt och skrämde ungarna lite slumpmässigt på spåret istället.

Jävla skitplanerande ungdjävlar. När vi frågade om vi också kunde vara på överfallet så kunde vi inte det för.......... dom var redan jättemånga. Ja, tydligen 4-5 personer... BAJSA PÅ ER!

En älg, en ko
En sjöbobo!!!

Eller vad ska man säga...

Nä, idag har jag röstat. Det roligaste med valet är att kryssa i den som har konstigast namn eller yrke. Jag hittade dock inga jätteroliga grajjor. Så jag kryssade bara på nåt...