tisdag, oktober 10, 2006

Explosion!!!


Förmiddagen spenderades med att man satt på en stol och lyssnade på och fick kritik på möllan jag gjort... Gick väl ganska okej... Har lite enkla grajjor att lämna in fortfarande. Var mest långtråkigt.

MIDDAG på hamburgerstället.

Sen satte jag och Jalmar mig på Café ATHEN och pluggade matstat. Extentorna kändes faktiskt ganska enkla och man förstod mycket mera än man förstått innan. Så, kanske...

Dagens kväll spenderades tillsammans med LURVAS och tårtbak. Vi hade snyggast tårta och vann! Sen var det kafferep med tårta... Satt nog i några timmar och snackade om allt från fula tjejor till vad man haft på sig för kvinnokläder...
Som ni säkert alla vet så har det stått i tidningen att vinterkräksjukan kommer från hallon... Det var hallon på tårtan. Så när jag äntligen kom hem och sprang upp för trappan och slängde mig på dass så kom det en explosion!!! Wohoooo. Tänkte jag. :)

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Du liknar en tjaj.

12:54  

Skicka en kommentar

<< Home