lördag, oktober 14, 2006

Båten upptagen

Igårkväll hade jag och Moberg myskväll med star trek, tacos och varandra...

Sen blev det rätt så tidigt i morse som Daniels bror kom och hämta oss med lastbilen. Vi har jobbat en hel del med att få rätt storlek på ok, få stropparna på rätt ställe och liknande grejjor... Men nu står den i alla fall på land i Simrishamn.
Så nu är det bara för er alla att komma och hjälpa till med att skrapa, tvätta, reparera, lacka o.s.v.

Det hela har dock resulterat i en jävla huvudvärk... Tror det antingen beror på vädret eller på att jag har druckit för lite. Så nu håller jag på att dricka och be till gud att han fixar vädret.

Jag skulle verkligen behöva sitta dessa timmar som är kvar av dagen och plugga. Jag har tenta i materialteknik på tisdag och matstat på fredag. Det känns väl som om jag kan precis så pass mycket att jag nästan kommer att klara bägge... Alltså borde jag sitta och lära mig det sista lilla så att jag kan klara bägge i verkligheten också.
Men just nu ska jag nog bara sova...