måndag, oktober 30, 2006

Star Trek

När sommaren nalkedes sitt slut så började jag att kolla på Star Trek - The next generation. Nu går det så långsamt att få ner avsnitt som jag inte sett att jag idag gjorde ett högtidligt hopp från TNG till Voyager. Det roliga/tråkiga med voyager är att jag var så pass gammal när de avsnitten kom att jag fortfarande minns lite saker.

Jag har spenderat hela min dag i Helsingborg med att räkna ut fs och fs,krav på huset som vi ska lämna in. Efter ca: tio felräkningar och en massa skitsnack har vi nog kommit fram till ett relativt bra värde. fs är i alla fall mindre än fs,krav. Vilket det ska vara.

Lördagskvällen spenderade jag tillsammans med ett kvarts kilo lösgodis och söndagen med ett halvt kilo lösgodis... Jag borde nog ta och skära ner på min konsumption.

F.ö. har jag nog ganska säkert bestämt mig för att köpa Johans dator. Så snart har jag kanske en relativt bra dator som fungerar relativt bra.

Jag vet fortfarande inte hur min båt klarade helgen. Men jag antar att det gick ganska bra eftersom ingen har ringt till mig.

3 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Sälj skiten och gå vidare.

13:37  
Blogger Tuffeuffe skrev...

Eller så är den så sjunken och krossad att alla tror att du tagit upp den!

14:10  
Blogger skabbmannen skrev...

Faktum är att den redan tagits upp sedan någon månad tillbaka. Den där Shagofax har bara inget bättre att skriva om.

10:52  

Skicka en kommentar

<< Home