söndag, oktober 22, 2006

Alldeles för mycket

Ja, i fredags hade jag ju tenta i matstat. Efter tentan hade vi bestämt att ta några öl tillsammans. När det visade sig att Jalmar var slö så tog jag tillfället i akt och snackade lite med läraren och fick en del svar på tentan. Så jag tror faktiskt att jag nästan kan ha klarat av den.
Vi gick först på ett ställe som heter "viking" och ligger på söder (slummen) och åt och drack. Det var gott. Sen gick vui till ett ännu skabbigare ställe där ölen först kostade 25kr och sen 30kr. Alltså nästan som på nation. Där mötte vi upp med rastatjejen som hade konstig röst men ändå verkade vara väldans trevlig. När jag hade druckit sammanlagt fem-sex öl så skulle dom andra hem och jag tog tåget till Lund.
Klockan var kanske 17 när jag kom in på stationen och kände mig onykter. Då ringer Ix och jag stack hem om och hämtade några öl och sen stack hjag till honom.

Sen är det mesta som i en form av liten dimma. Jag dansar i kalsongerna, är allmänt odräglig, däckar under bordet, hittar inte min jacka, ska ha betalt för ölen som jag redan fått betalt för... m.m.

Jag vaknade klockan 3 på natten och gick på toaletten. Vilket ledde till att jag fick tvätta hela toaletten på morgonen efter...

Lördagen gick sakta fram med huvudvärk och jag mådde helt enkelt som jag förtjänade.

Idag är det söndag och jag väcktes inatt vid fyra tiden av mina kära grannar som stod och knackade på dörren. De sprang även runtomkring och skällde på varandra. Det är verkligen syskonkärlek mellan dom två... Ungefär som Nicholas och Zlatan.


Nåväl. Nu är det ju söndag och jag väcktes av att nån stod här utanför och sjöng klockan 9 på morgonen. :)
Frågan är vad man ska hitta på idag. Kanske dags att starta tredje världskriget?

2 Comments:

Blogger JK skrev...

Men Martin, nu är du lite väl hård mot dig själv. Du skulle ju bara fira tentan, inget konstigt med det!

10:29  
Blogger skabbmannen skrev...

Du är ju i alla fall straight.

21:57  

Skicka en kommentar

<< Home