lördag, oktober 28, 2006

Konstigt, va?

Jaha. Nästan en hel vecka sen jag skrev senast. Inte bra, eller?

Jag kan meddela att AFB (min hyresvärd) äntligen har insett att det inte går att ha så få tvättider på så många hyresvärder. Så nu ska de (på ett väldigt osmidigt sätt) lägga till lite fler tider...

Igår hade Ix fest och jag var nykter. En konstig känsla att sitta där nykter. Jag gjorde nog inte bort mig särskilt mycket. Tyvärr.

Jag har fortfarande huvudvärk. Nu har jag haft det i en vecka ganska exakt. Jag får helt enkelt gå och se till att fixa det hela på nåt sätt nångång. Kan det vara synen?

Det stormade och jag har ingen aning om min båt lever eller ej. Men jag antar att någon skulle ringt och sagt någonting om det skulle hänt något. Eller?

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Sälj skiten och gå vidare.

19:24  

Skicka en kommentar

<< Home