måndag, november 06, 2006

Sovmorgon

Dagen började ganska bra med sovmorgon till 10 och sen åkte jag till skolan och satt och pluggade en del. Skrev ut lösningar och förstod några uppgifter som jag inte förstått innan.

Är det någon som har tvingar? Jag behöver minst en men gärna två som klarar att tvinga ihop ca 1dm... Det är till gitarren som jag reparerar. Så är det någon som har som jag kan låna i Lund eller i närheten så säg till!

Efter skolan så gick jag och kollade efter vinterjacka... Jag börjar tro att jag har för höga krav. För nu har jag ju tillåtit mig att kolla på jackor som kostar betydligt mer än innan. Men inte fan har det hjälpt...

Sen kom jag hem och såg på star trek.

Tydligen har det varit den varmaste dagen någonsin i november idag. Det har vi växthuset att tacka för! Jag börjar snart seriöst tro på att vi har 40 år kvar. Det räcker för mig men jag vet inte med alla andra...

Vad är skillnaden mellan spannband och spännband egentligen?

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Skärp dig. Snart tar väl oljan slut också? Nej visst ja det skulle den ju redan gjort. *svimmar*

21:37  

Skicka en kommentar

<< Home