söndag, november 05, 2006

skrivbordslampeskruvtving

Idag har jag vandrat omkring i en stad full av fallafel, snurrade torn och underjordiska tunnlar. Kort och gott; Malmö. Jakten på vinterjacka och kängor går tyvärr vidare då jag inte hittade några.

Hajken som var tänkt att genomföras nu i helgen blev inställd pga för få deltagare och jag har spenderat delar av helgen till att reparera en gitarr som är väldigt sönder och i behöv av lagning. Gitarren i fråga har jag hittat i återbruksrummet och då var hela bakdelen på kroppen av och en del av framdelen avbruten. Det ser ut som om någon har gått på gitarren... Nu ska den iaf lagas med kollosala mängder av trälim och lite kärlek. Tyvärr har jag inga tvingar så jag pressar ihop delarna mha några ölflak och en gammal "skrivbordslampeskruvtving".
Jag har även sett en hel jävla del på star trek.

Enligt smhi.se så ska det blåsa en hel del de närmsta dagarna. Bara så ni vet.

Annars är det som vanligt. Jag är tjock, lat, gammal och ohälsosam. Världen håller på att gå under av politiska beslut och miljöförstöringar. Men vem fan bryr sig egentligen?

6 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

snurrade torn och underjordiska tunnlar?!? Var hittade du dem? De måste jag ha missat...

/ Emma

14:12  
Anonymous Anonym skrev...

Han var full så klart.

19:38  
Blogger shagofax skrev...

Turning torso ligger väl i norra hamnen och de underjordiska tunnlarna börjar vid stationen. Och om jag inte har hört helt fel så ska det finnas tunnlar under triangeln också. Dock en för kort tunnel. :)

21:11  
Blogger skabbmannen skrev...

Underjordiska tunnlar låter suspekt. Helt säker på att det var tunnlar? Under jord!? *svimmar*

21:47  
Blogger shagofax skrev...

Jepp jag är helt säker. Fast det kan ju vara tunnlar över jord också... Såsom skidubai eller nåt liknande...

Eller så kan det vara en gryningsmorgon...

22:42  
Blogger skabbmannen skrev...

Äh, jag är trött.

22:51  

Skicka en kommentar

<< Home