lördag, november 04, 2006

Jag är fanemaj snällast i världen!

Jag var ju i Köpenhamn igår med Ix, Johan, Karolina och Jenny. Skulle köpa vinterjacka, kängor och skolväska (task). Det blev ingenting för tjejerna bara förzinkade tiden och var jobbiga...

Så då tog vi en öl och sen lite dyra nudlar och sen skulle vi gå och leta upp en pub där vi kunde bli fulla...

På vägen så hittade jag en mobiltelefon. En ny sak med en jävla massa pixlar och sånna grajjor. Jag plockade upp den och funderade ju först på att stjäla den. Men tanken på skuldkänslor och om jag själv hade tappat den fick mig att ringa upp ägarens Onkel... Han ringde till ägarens pappa som sen ringde till någon han kände i Köpenhamn... Som senare kom och hämtade den när vi satt på en pub...
Är inte jag snällast i världen?
Mobilen var värd ca: 3000 danska kronor...
Nåväl. Allt löste sig och han bjöd på en runda öl... Och om jag ska vara ärlig så hade jag behållt grajjen om det varit en digitalkamera eller mp3-spelare eller nåt sånt...

Nu måste jag gå och köpa vinterjacka och kängor på nova istället.

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Finders keepers, losers weepers.

13:50  

Skicka en kommentar

<< Home