torsdag, november 09, 2006

Borsta tänderna är underskattat

Speciellt när man är bakfull som ett as. Det var längesen jag hade en sån här bakfylla...

Gårdagen genomleds med föreläsningar och vara duktig... Sen blev det förfest hemma hos Johan på smålands... Jag hade glömt lägga ölen på kylning så jag drack jäger istället. jägerte är riktigt gott faktiskt.
Vi gick ner till nationen runt 22 tror jag. Då köpte jag två öl på happy hour direkt... Och drack. Det var gott...
Knugen faller gick på och jag trängde mig längst fram för att se dem så bra som möjligt. Där fick jag stå helt själv och och hade jättemycket utrymme att dansa på. Fullast på stället (som jag var) började jag dansa och hoppa och ha mig.
När Dennis hade sagt att dom var gamla och inte orkade spela så länge nuförtiden hade jag sagt att det var bättre förr och fått till svar: "Vad fan vet du om det som knappt är 20".

Sen vet jag inte mer... Johan gick hem klockan 1 för att jag blev för pinsam...

Jag vaknade klockan 9 och duschade och stack till skolan. Jag har mått bajs hela dagen. Rapar och fiser som en idiot.

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Du skall aldrig mer supa...

20:12  

Skicka en kommentar

<< Home