måndag, november 13, 2006

Kärnkraftvärk

Jag är godissugen.

Idag stack jag till skolan och vi satt och renskrev lite på våran grund till huset... Sen räknade vi några uppgifter. Det gick bra. Förrutom att Johan Stein inte har gjort klart och mailat CAD-ritningen ännu. Får hoppas vi hinner imorgon.

För övrigt har jag i princip inte gjort någonting idag... Letat lite efter lim till mina kängors sulor men inte hittat nånting. Jävla sätt att skriva på internet att man har men sen så har man inte när jag kommer dit...

Jag är båtsugen. Men det lär väl dröjja innan vi kommer ut där och kan jobba på henne.

Jag ska kanske ha födelsedagsfest. Den 1:e december. Allternativen är:
1. Trevlig sammanställning då jag bjuder på ugns/fläsk -pannkaka...
2. Samma som ovan fast en massa mer jävla sprit, öl och skitsnack...
Vet inte vad jag mest är sugen på. Ska fortfarande aldrig dricka igen tror jag. Men snart kanske.

1 Comments:

Blogger Gwen skrev...

Jag gillar fläskpannkaka, det är det enda min pappa kan laga ordentligen..så jag har ätit det många gåner under min livstid!

21:49  

Skicka en kommentar

<< Home