torsdag, januari 04, 2007

Fleetwood mac - the early years

För ett bra tag sedan skickade Johan den filmen till mig med uppmaningen: Den är bra! Se den!Som vanligt så har en sådan förgasad person svårt att få tummen ur röven. Men ibland kan man överträffa sig själv. Jag har iofs semester och tid att se sånna filmer och bara latja runder nu.
Nåväl. Den började mycket bra, för att inte säga extremt bra, med alla de bra låtarna; Black magic woman, Man of the world, albatross m.fl. Jag visste ju redan att gruppen var bra och förväntade mig inte särskilt mycket av filmen. Men visst. Den var okej. Efter ungefär halva filmen så sjönk kvaliten ner till okej. Inte dåligt. Men okej... Ack, ack...

Vad jag inte förstår är varför de tackade Hugh Hefner i slutet av filmen... Han var varken med eller någon av hans kaninikoner... jaja...

Jag är godis/kak/glass/fett-sugen!!!!!!!!!!!!