onsdag, december 27, 2006

En stund på jorden

Håller på att läsa "ett bluesliv - berättelsen om Cornelis Vreeswijk" av Klas Gustafson.
Det märks ganska klart och tydligt att snubben aldrig har träffat honom. Men den är ändå rätt intressant.

Är ganska bakis idag. Var på arriman med moberg, johan och ix igårkväll... Hade inte druckit sen innan julen. :) Men nu var det visst dags. Ix, den jäveln, fick för sig att elda upp mitt körkort. Nu ska jag döda honom. Efter arriman var det groggar och sånt skit hemma hos johan. Han bjöd, trevligt!
Jag stack hem eftersom jag var full... Flög modellflygplan i min korridor. Det gick inte så bra eftersom det var för trångt.

Julen har f.ö. behandlat mig väl. Fick ett modellflygplan, en massa pengar m.m. Och all den jävla julmaten... Det känns verkligen i tarmarna nu... fast mest känns det i levern och huvudet efter gårdagen.

3 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Hur jävla ful är du i huvudet egentligen? Det var Moberg som eldade ditt körkort. Get your facts straight, fulhuvud.

10:45  
Blogger Tuffeuffe skrev...

Jag visste inte du kunde läsa...

Gott nytt år!

16:05  
Blogger shagofax skrev...

Jag är fortfarande ful i huvudet... För jag minns att det var du... Men jag har ju fel så...

17:26  

Skicka en kommentar

<< Home