lördag, november 25, 2006

BRÖST!

Jag ska dricka precis så mycket som jag drack igår igen... Det var en lagom mängd...
Jag var inte fullast på stället. Däremot var jag den mest dansanta människan på stället... Fuldansade hela kvällen på wermlands... Det var verkligen få människor där så det var kul att ha dansgolvet för sig själv.

Det började hemma hos Ix runt 15-tiden... Korsord, bananapa m.m. Sen gick vi på wermlands och sen gick jag hem medans de andra hade efterfest tror jag...
Väl hemma så upptäckte jag att någon i min korridor hade haft jättefest. så jag tog en öl med Johan i min korridor och sen lyssnade jag på hög musik och till sist gick jag och la mig...


Ja, visst jaa... Bröst, som det står i rubriken, står där för att jag för andra gången på snart 3 och ett halvt år som jag bott här fick se en granne naken. Personligen brukar jag försöka visa upp min nakna kropp så mycket som jag bara kan...

2 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Det blev ingen efterfest.

02:01  
Blogger Tuffeuffe skrev...

Hoppas det var en tjej, dessutom focuserade du märkligt...

14:50  

Skicka en kommentar

<< Home