onsdag, december 20, 2006

Beatles + stereo = dåligt

Jag har alltid tyckt att det är intressant (läs dåligt) att lyssna på the beatles stereoinspelningar i hörlurar. Mixningen är katastrofal. Att bara ha sång i en sida och bara trummor i den andra... Idiotiskt.
När jag nu hittat en beatlesvinylskiva i stereo så märker jag att ena kanalen inte verkar fungera...
Det är intressant när det helt plötsligt blir tyst... Jaja. Nuf said...

Idag har jag pluggat strukturmekanik. Har i princip inte lärt mig något nytt. Utan hela tiden gick åt att förklara och hjälpa mina kurskamrater.
Nåväl. Jag får väl kanske hoppa av och gå om ett år så man inte är så bra kompis med kursarna... Då kan man säkerligen plugga mycket bättre.

Tenta imorgon. Sova idag.

3 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

eyy det var ju vi som fick hjälpa dig ^^

00:54  
Blogger Tuffeuffe skrev...

God Jul tjockis!

16:16  
Blogger skabbmannen skrev...

Jag håller med dig. God kuk.

23:28  

Skicka en kommentar

<< Home