söndag, december 17, 2006

Fanemaj

Nu får det räcka... Jag ska inte lyfta fukthandboken förrän det är dags för tentan imorgon bitti. Ska försöka slappna av och bara ta det lugnt nu.
Nu går det som det går... Finns ingenting mer att göra egentligen. Det är fuktbalanserna som jag känner mig lite osäker på.

Efter förra tentorna så lovade jag mig själv att unna mig något lyxigt såsom en ny dator eller plattskärm om jag klarade tentorna. Jag klarade tentorna och har ännu inte unnat mig någonting vad jag kan minnas. Får vänta till efter jul när alla priser på elektronik har gått ner till sina normala nivåer. Då ska jag köpa: dator, mobiltelefon, MP3-spelare, kängor, platt skärm, lägenhet, knark...

Och så får man inte glömma bort att ge båten någon julklapp i år. Undras vad det kan bli. Kanske något så trivialt som en brandsläckare eller lite grundfärg.
Fast jag ska först hitta julklappar till alla andra människor som ska ha. Frågan är när jag får tid till det. Har min sista tenta den 21:e på torsdag alltså. Efter det ska jag nog supa och så måste jag alltså vara bakfull den 22:e. Då har jag bara lördagen på mig att köpa någonting vettigt till allt och alla...
Eller så fixar jag det hela imorgon efter tentan. Då lär jag ändå vara så pass slut i huvudet att det kvittar vad det blir... :)

1 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Hur gick tentan och hur går det med bastun?

08:31  

Skicka en kommentar

<< Home