torsdag, december 07, 2006

En vecka och en dag

Jag har varit naken hela tiden sen förra gången jag skrev ett blogginlägg. Eller inte.

nä, vad har hänt sen i onsdags förra veckan? Det vanliga pluggandet...
Sen tod jag ju och fyllde år på fredagen. Blev ganska gammal faktiskt. Fläskpannkakan blev väldigt lyckad i alla fall. Och Björn somnade i en vas. :)
Sen gick vi på Blekingska nationen och drack till... Och dansade med alla pop.

Efter det gick helgen förbi med ingenting och lite plugande.
Och veckan började med en massa plugg. Allting tar mycket längre tid än man tror... Vi skulle göra typ 5 ändringar i några cad-ritningar och word-dokument... Det tog ca 3,5 timmar... Jag var smått iriterad på allt och alla. Tror jag sov lite dåligt inatt.

Denna natten lär väl inte bli mycket bättre. De ska ju skjuta upp Fuglesang i rymden så jag tänkte ställa väckarklockan och starta TV:n och se vad som händer...
Första svensken i rymden är ju väldans stort! Snart hittar dom väl på någon sorts ny apparat som ska ta bort alla papper på kontoren... Man skulle ju kunna kalla den "data" efter Star Trek figuren... Nä, det var bättre förr...

Ikväll eller imorgon (beroende på om man är vanlig eller lite bättre än alla andra) släpper dom Wii. En konsoll från Nintendo. Jag minns när jag var liten. Då hette det Nintönto...
Varje gång jag hör namnet "Wii" så tänker jag på Swisch...
Och varje gång jag tänker på Swisch så tänker jag på att moment = kraft * hävarm...
Och när jag tänker på det så tänker jag på att rappa flickor i stjärten...
Och när jag tänker på det så tänker jag på Bingo Rimnér (eller vad han heter)...

Nä, det är väl sängdags. Ska bara kolla upp när fuglesang skjuts upp...
03:35 eller 03:38 verkar det vara... Vi ses då!

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Jag gillar dina tankegångar, men i övrigt är det alldeles omöjligt att förstå vad du egentligen snackar om.

17:22  

Skicka en kommentar

<< Home