fredag, december 29, 2006

Fukthandboken

Idag har jag haft lite nytta av vad jag har lärt mig i skolan. Har förklarat två fenomen för två båtägare på träbåtsakuten.

Igår drack vi sprit och angstade. Snackade nog en massa skit som vanligt. Öltestet finns på skabbmannens blogg. Har själv inte orkat läsa det ännu. Fyllefallafell och en powerwalk hem... Sen plockade jag upp en massa grajjor jag hittade i återbruksrummet... Jag måste lova mig själv att sluta plocka upp saker därifrån när jag är full. hehe.

nåväl, idag har jag angstat, lyssnat igenom skivor som jag hittat i återbruksrummet och läst. Inte någon särskilt produktiv dag alltså. Men dock en dag.
Nu är det mörkt och grått där ute.

Borde städa. Men det är svårt att få tummen ur. Speciellt när tummen är stor som en tvåtumfyra... Jaja. Bajs och majs

2 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Vad för fenomen? Du måste ju berätta. Har man sagt A måste man säga B!

00:05  
Blogger shagofax skrev...

Hur man blir av med kondensen i ett båthus...
Och hur man tätar ett fönster med tvåstegstätning...

09:22  

Skicka en kommentar

<< Home