torsdag, december 28, 2006

Gustaf är en ren och skär idiot..

...som inte tänker på något annat än sig själv.

Jag kanske ska förklara mig lite. Det finns en person som heter Gustaf i våran korridor.
I våran korridor har det även saknats tallrikar i fyra månader nu. Vi har haft två stycken platta tallrikar till 15 personer. Eftersom detta är en skabbig korridor med en massa drägg så har ingen kommit på tanken att köpa nya tallrikar. Det har däremot satts upp lappar och diskuterats runder om vart alla våra tallrikar tagit vägen.

Idag såg jag att Gustaf skulle flytta eftersom han bar en massa skit hit och dit... Och helt plötsligt kommer hans mor ut med en jävla massa odiskade tallrikar som är korridorens.

Till detta ska sägas att han är latast och aldrig har skött sin städvecka...

Hade jag kunnat så skulle jag ollat all hans mat och kissat i mjölken. Men nu har han ju flyttat.

4 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Sådana människor ska straffas!

--Håkan

22:36  
Anonymous Anonym skrev...

Döda hans mamma, det kanske var hon som snodde tallrikarna./

09:28  
Blogger skabbmannen skrev...

Hahahahaha!

14:16  
Anonymous Anonym skrev...

Håkan ska straffas!

16:55  

Skicka en kommentar

<< Home