tisdag, januari 09, 2007

"Jag vill knarka"

Som Elin i "Fucking Åmål" sa...
Själv vill jag nog mest dricka sprit och hålla käften.

Fick reda på att jag fick en fyra på strukturmekaniktentan idag. Källorna ( Niklas ) är inte så säkra men han sa att Herr Stein bara fick en trea så då är jag nöjd.
Detta är ju en riktigt bra ursäkt för att festa och supa skallen av mig... Jag väntar bara på att Ix ska sms:a eller att nån annan alkis ska komma online.

Igårkväll såg jag fyra star trek avsnitt i rad och idag gick jag upp runt 12. Om det är så här skönt att vara arbetslös så förstår jag inte varför jag inte hoppar av utbildningen och går på a-kassa eller sos... Iofs så är det väl i princip omöjligt att göra så för mig nu med den nya regeringen ( och min moral... )

2 Comments:

Blogger JK skrev...

Cement och Betong Institutet [sic]:

http://www.cbi.se/


Porr för byggare!

11:29  
Blogger JK skrev...

Sprutbetongseminariet är ju dagen efter min födelsedag. Är ni riktiga vänner så bjuder ni mig på anmälningsavgiften.

13:15  

Skicka en kommentar

<< Home