fredag, februari 15, 2008

Jox

Mycket jox blir det helt enkelt. I onsdags var vi på möte med killen som skulle fixa exjobb till oss. Det gick bra. Han skickade vidare oss till en annan kille inom samma område och företag. Nu får vi bara hoppas att Jalmar har ringt killen i fråga.

Jag går i "flytta-tankar" och kollade på en lägenhet igår. Det var inte lägenhetsinnehavaren som visade den utan någon granne som var vän till lgh-innehavaren. Hon berättade att tantan som bott där innan var 90 år...
Jag frågade inte mer.
Men tanken kom att tantan dött där. Jag vill inte veta. Jag lever hellre i ovisshet när det gäller sånna saker. Man kan ju bara tänka sig vad som har hänt för saker i det rummet som jag bor i nu. Byggt på 60-talet så är ju rummet 40-50 år gammalt. Och om varje student bott här i två år så blir det ju minst 20 studenter som bott här. Troligtvis många fler.
Tänk bara vilka fester, sexorgier och dylikt som dessa väggar har sett.

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Om väggar hade öron, burkar man väl säga. Eller är det ögon? Eller att träd skulle kunna tala? Jag vet inte.

15:06  

Skicka en kommentar

<< Home