fredag, oktober 05, 2007

Saker

Lägerskola har jag jobbat på sen sist. Det var kul. Jag lyckades lura med mig Eva från min klass. Hon tycker om barn så hon hade faktiskt lite kul. Själv blev jag utnämd till mästerkock. flera gånger om. Och det regnade. Regn förstör en hel del saker... Nåväl.

Sen har jag varit i skolan en hel del och jobbat på våra projektarbeten. Lämnade in det sista igår så nu har vi bara en liten muntlig presentation sen är allt klart. Skolan funkar. Vi jobbar i grupper som vi inte själv valt men jag hamnade i en rätt bra grupp med en stockholmare, chilenare (tror jag) och en uppåtlandet tillare. :) Och så är ju jag bäst. Skåning. Men alla är trevliga och roliga i min grupp. Det finns de som har lite jobbigare grupper. Men så är det ju ibland.

Är fortfarande lite sur i magen efter onsdagens festande. Att ta ett glas vin i slutet av festen är dåligt. Och att skippa att dricka de däringa tre glasen vatten likaså.

2 Comments:

Blogger Gwen skrev...

Är man mästerkock så måste man laga mat åt andra som man känner...men jag kommer ihåg att jag ätit din fläskpannkaka....den var ju god..: )

00:02  
Blogger skabbmannen skrev...

KNOW YOUR ENEMY!

17:40  

Skicka en kommentar

<< Home