måndag, september 24, 2007

Piiiiinsamt

Ibland gör en sådan liten Nisse som jag bort mig. Det sker oftast litet senare om aftonen och väldigt sällan hemma. Däremot sker det ofta på lokal typ disko. Jag har oftast fått i mig några stänkare och det har oftast med en tös att göra.
I onsdags så var jag helt enkelt väldigt full och snackade med en tjej på wermlands. Mer minns jag inte. Dock så är jag rädd för att jag råkade se henne i min korridor idag när hon skulle gå ut med tvätten. Först tänkte jag: "Henne känner jag igen." Sen tänkte jag: "Fy fan vad pinsamt! Undra vad jag sa till henne."

Nåväl. Livet är kort och jag får väl ta och hålla mig inne på mitt rum resten av denna terminen.

Jag har fått ett erbjudande om en lägenhet på murarevägen. Men är nog inte intresserad eftersom det är en taklägenhet med sneda väggar... Alltså jävulusiskt svårt att möblera. annars verkade den vara jävligt mysig och intressant.

I helgen var jag i Sjöröd och jobbade lite med att skruva trädäck. Sen stack jag in till Simrishamn och tog upp båten och det gick skitbra. Smärtfritt och enkelt. Sen stack jag tillbaks till Sjöröd och mös med grabbarna. Jag ska även dit nästa helg och vara på sådan lägerskola. Där ska jag jobba och få 500kr om dagen. Woho! Nåväl. Det är väl nyttigt för mig att vara borta så att jag inte kan dricka och göra bort mig under helgerna...

3 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Hehe

20:25  
Blogger Gwen skrev...

Inflyttningsfest imorgon, kommer du?

17:40  
Anonymous Anonym skrev...

Du är ganska rolig du... :) haha. jag vill se dig dyngrak...
HAH! kan ju lätt säja att min helg vart lite bortgjord den med, men det man inte minns har man inte gjort, för man kan ju inte lite på någon. ;)

puss på penis vännen!

http://MaddeInSweden.blog.com

15:26  

Skicka en kommentar

<< Home