lördag, september 01, 2007

Skolvecka

Efter en hård skolvecka med många lektioner begav jag mig till systemet och sen vidare till Ix. Först blev det en del Mega Man spelande och angstande. men sen var vi på väg hem till Moberg där det blev pizza och TV.
Själv var jag bara sugen på en mysig hemmakväll med TV... Men de andra fick tummen ur och begav sig till ariman efter ett tag. Då gick jag hem och la mig.
Sen har jag sovit till kl. 13 idag. Det var skönt.

Denna terminen har vi väldigt mycket schemalagt. så det blir inte tid med så mycket annat på vardagarna. Jag får helt enkelt gå ut och leva på helgerna.

För övrigt händer det inte så mycket. Jag ska duscha, äta frukost och gå ner till stan och hämta ut lite foton. Gamla foton. Foton som nog är över tre år gamla. Det ska bli lite spännande. Det ska det.

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

hehe

20:11  

Skicka en kommentar

<< Home