onsdag, augusti 29, 2007

Kängor

Jag fick ett klagomål idag om att jag skriver för lite här. Själv vill jag klaga på att ni kommenterar för lite. Personligen så försöker jag alltid ge någon liten kommentar. Ett "hehe", "bra blogg" eller "vad intressant din lilla spjuver" passar alltid in. Så det tycker jag att ni ska göra.

Annars har jag gått och kollat på kängor halva dagen idag. Mina gamla kängor var ju trasiga och läckte in en hel del. Jag var och bytte dem och fick pengarna tillbaka 1000kr.
Sen köpte jag ett par andra i en annan butik som inte hade rätt storlek. Så jag fick lämna tillbaks dem också. 1399kr.

Nu har jag gått till naturkompaniet och testat många kängor. Och jag har nog slutligen kommit fram till att jag ska köpa ett par "Hanwag Banks GTX". Fast på naturkompaniet kostar de 1699kr och om man beställer dem från storbritanien eller Tyskland så kan man komma ner i ca: 1300kr (då har jag inte räknat med frakten)... Frågan är om man vågar eller om man ska ta och fara ner ditåt och kolla.

I måndags började jag skolan och har inte vant mig vid skollivet ännu. Tidiga morgnar som kattvakt och långa tågfärder. Men man vänjer sig väl nångång.

3 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

hehe

16:00  
Anonymous Anonym skrev...

Hej!
Annars har jag ju kvar rabattkupongen på naturkompaniet. 15% på ett par valfria kängor. Det blir väl 1444 kr i så fall. Ska du åka ner till tyskland lär det ju kosta mycket mer.

Och kattvakt?

Puss Emma B

19:00  
Blogger Gwen skrev...

hehe...vad intressant din lille tårtätare.

20:08  

Skicka en kommentar

<< Home