torsdag, juni 07, 2007

Lägerskola

Sen sist har jag varit på lägerskola.
Där har jag jobbat med att underhålla 12-13 åringar under några dagar på Sjöröd. Det gick rätt så bra.
På vägen dit köpte jag 11 meter tjockt 100% bomulstyg som jag ska använda till att sy ett bomtält till båten... Får se hur det går med det.

Sen kom jag hem och var helt jävla trött på barn, Björn, sena kvällar, mycket jobb, all jävla friska luft och den stekande solen.

Så vi åkte till Köpenhamn istället och drack en massa öl i solen, köpte sprit och så...

Idag har jag städat lite och plockat undan och ska strax tvätta. Nu på början av sommaren så är det mycket enklare att få tvättid. Och det är rätt så lugnt i korridoren. Dock fortfarande lika äckligt...

Imorgon eller övermorgon ska jag och Moberg iväg till simrishamn och sätta på bommen på båten så att vi kanske kan sticka ut och segla något litet. Får hoppas allting går bra.
Jag ska även ta mått på båten så att jag kan sy tältet...

F.ö. så hatar jag dagiset här utanför som väsnas och skriker när jag vill sova! Bajs!