tisdag, maj 22, 2007

Skandisloppet

Tydligen kan man få många kommentarer på sina blogmeddelanden om man snackar skit om detta lopp. Se bara på tuffeuffe's blog...
Jag skulle personligen bli väldigt förbannad om någon (cykeltävling, politisk demonstration, gång, OS, tandemstaffetten) skulle stänga av vägen som jag måste ta för att bege mig till jobbet/skolan. Det skulle nog dom som arrangerar också blitt. Vi är ju sånna, människorna. Visst surrar min värld kring mig! Om den skulle surra kring någon annan så är jag antingen slav, arbetsnarkoman eller psykiskt störd. Jag röstar för det senare...

Nåväl. F.ö. så går inte pluggandet inför tentan särskilt bra. Jag är alldeles för lat och tjock för att få tummen ur.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Vad fan är skandisloppet? Stängde de av ditt vatten? Har du inget avlopp? Skandal? Skärp dig.

16:59  
Blogger shagofax skrev...

Skärp!

08:59  

Skicka en kommentar

<< Home