onsdag, april 25, 2007

Dammsugarpåsar

Idag har jag beställt dammsugarpåsar från http://www.dammsugarpasar.nu . Det gick förvånandsvärt smärtfritt. 85kr så får man dem hemskickade och slipper betala för frakten...

Bakgrunden till historien är mindre romantisk. Det började förra fredagen när jag hade snackat skit med Ix om var vi skulle festa och han hade precis städat så det blev där och inte här.
Så jag tänkte att jag kunde ju också städa, lyssna på för hög musik och ta en öl... Sämre förfest får man leta efter...
Jag märkte att dammsugaren sög inte lika bra som den brukade göra. Så, lilla jag tänkte att dammsugaren var säkert full. Jag har ju inte bytt på två år snart. Dammsugarpåsen var full...

Av små små pälsängrar. Pälsängrar är en insekt som tillhör skalbaggarna och som flyger in genom ditt fönster eller dörr, söker sig till en skygg plats där det finns mat ( skit ) och lägger sina ägg där. Två-tre veckor senare så kryper det ut små larver överallt.

Nä, så jag har storstädat och det luktar fortfarande en halv vecka efter riktigt mysigt av vårblommor härinne. Jag ska försöka storstäda idag också, men jag är lat och fet... och vill nog se på house istället.

För House M.D. är den nya tv-serien som ersätter mitt sci-fi beroende...

Så, glöm inte att städa och kolla din dammsugarpåse!