tisdag, mars 27, 2007

Dags...?!

Dags å skriva någonting? Jag vet att det var ett tag sen jag skrev nånting senast. Men så är det ibland...

Sen senast har jag grillat, burit upp en tung jävla motionscykel på mitt rum, sett på en massa film, haft för jävla tråkigt med allt plugg, försökt fly in i fantasins värld men bara hittat gegga, sett på tv, sett på spex, druckit några öl, simmat nångång, åkt tåg och stått i kö...

Ja, det är full rulle hela tiden seru!. Imorgon, när jag är ledig, ska jag upp klockan 7 och tvätta... Sen ska jag plugga röven av mig. Byggnadsekonomi för hela slanten! Woho...

Vi har ingen tidning i korridoren längre. Helt plötsligt finner jag mig själv sittandes och tittar på beverly hills på tv på morgonen... Vart är denna världen egentligen på väg? Och man får en massa tid över till annat. Man borde kanske sova tio minuter längre? Nä, fan...

På lördag har jag tenta i byggnadsekonomi. Efter det ska jag till Sjöröd och slita och släpa en vecka. Sen ska jag slipa och skrapa på båten i en vecka till...

Är det någon som vet var man kan köpa bronsskruv så hör av er till mig, tack...