måndag, mars 05, 2007

2 och 50...

Idag fick jag 2 0ch 50 i rabatt på netto. Han som stod i kassan var lite stressad så han slog in mina varor tillsammans med kunden innan som bara hade ett pantkvitto på 2 och 50...

Jag gick först upp i morse och somnade om för jag var så trött. Sen gick jag upp och gjorde inget vettigt. Men nu har jag nog lyckats ögna igenom en 10 sidor. :)

Det verkar förresten som om jag har fest på lördag. Härmed är du bjuden.

Netto har erbjudande på apelsiner. 7kr/kg...
Apelsinjuicerecept: pressa en apelsin till juice i ett glas. Fyll på nmed någon budgetjuice och släng sist på två frusna jordgubbar. Smakar mint! mmm...

Nä, nu återgår jag. Baj.

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Hur gick tentan?

Bra recept förresten.

16:28  

Skicka en kommentar

<< Home