torsdag, mars 01, 2007

Lurviga

Igår jobbade vi först med en inlämningsuppgift och alla kompletteringar till den... Det gick rätt bra vill jag påstå. Vi ligger före alla andra i klassen i alla fall.

Sen hade jag en jättetråkig och dum redovisning och föreläsning... Så efter det var vi bara tvugna att ta några öl...

Jag ringde till snubben som jag egentligen skulle mött för att kolla på en lägenhet och sa att jag fått förhinder.

Några öl och mycket skitsnack senare satt jag på tåget på väg hem. Somnade och vaknade strax efter Lund. Så jag var tvungen att ta en vända i Malmö och kom försent till Lurvas-mötet.

Vi skulle laga en massa mat och mysa tillsammans.
Antingen var det ölen eller all den mat som jag kastade i mig som ledde till att jag mådde illa och hade ränneskita när jag kom hem. Det tog ca: en timmes sittande i sängen och stirrande i väggen för att jag skulle somna.
Idag mår jag bättre. Men magen gör fortfarande lite revolution...

Idag tog jag sovmorgon och Jalmar sa på MSN att han ev. skulle kalva idag. Jag tror att det blir en kille. Jag hoppas att dom inte döper den till Maja i alla fall. Baja!

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Du måste sluta hänga med de där vardagsalkoholisterna i Helsingborg. Det är inte bra för dig.

Och sluta hänga med det där Lurvaspacket. Man kan inte hitta god naturmat i stan, det är abra en massa avgaser och nedskräpning och då bilr man dålig i magen!

Fest hos dig nästa fredag.

14:53  

Skicka en kommentar

<< Home